Első lépések: hogyan tervezd meg a kommunikációdat induló vállalkozásnál? - HelloBiznisz
- Edit Szabó
- márc. 16.
- 1 perc olvasás
Nem lehet sikeres egy vállalkozás, ha soha nem hallanak róla a reménybeli ügyfelek. Az internet számtalan lehetőséget kínál, de bizonyos helyzetekben érdemes lehet kipróbálni néhány „ódivatú”, de egyszerű megoldást is.
Elindult a cégünk, termékünk, szolgáltatásunk is van, már „csak” az ügyfelek hiányoznak. Valahogy fel kellene hívni a figyelmüket, hogy hahó, itt vagyunk, csak ránk vártatok! Ennek legköltséghatékonyabb módja a különféle online csatornák használata – ezek olyan zavarba ejtő változatosságban állnak rendelkezésünkre, hogy nem is könnyű eligazodni közöttük. Ám mielőtt elmerülünk ezek rejtelmeiben, nézzük meg milyen egyéb lehetőségek közül választhatunk!
Az egyik legolcsóbb megoldás a szórólapok terjesztése lehet, akár utcán osztogatva, akár a postaládákba bedobva. Ha ezeken kód ellenében kedvezményeket is kínálunk, akkor a kód felhasználásából azt is megtudhatjuk, mennyire volt sikeres a kampányunk, hány vevőt értünk el ezzel a módszerrel. Az egykoron egyeduralkodó újsághirdetéseket ma már sokkal ritkábban használják a cégek, ráadásul induló vállalkozásnak a legtöbbször drága is lehet. Olcsóbb lehetőségeket kínálnak az ingyenes reklámújságok vagy a helyi (kerületi, városi) újságok. Azt azonban figyelembe kell venni, hogy ez a módszer csak bizonyos termékeknél és bizonyos célcsoportnál működik – huszonéveseket vagy prémium célcsoportot így nem fogunk tudni megszólítani.
A teljes cikket a Telekom HelloBiznisz oldalán olvashatod: https://hellobiznisz.telekom.hu/elso-lepesek-hogyan-tervezd-meg-a-kommunikaciodat-indulo-vallalkozasnal?lifecycle=ALL









Hozzászólások