top of page
  • LinkedIn
  • Spotify
  • Youtube
  • Facebook
Keresés

Első lépések: hogyan tervezd meg a kommunikációdat induló vállalkozásnál? - HelloBiznisz

  • Szerző képe: Edit Szabó
    Edit Szabó
  • márc. 16.
  • 1 perc olvasás

Nem lehet sikeres egy vállalkozás, ha soha nem hallanak róla a reménybeli ügyfelek. Az internet számtalan lehetőséget kínál, de bizonyos helyzetekben érdemes lehet kipróbálni néhány „ódivatú”, de egyszerű megoldást is.


Elindult a cégünk, termékünk, szolgáltatásunk is van, már „csak” az ügyfelek hiányoznak. Valahogy fel kellene hívni a figyelmüket, hogy hahó, itt vagyunk, csak ránk vártatok! Ennek legköltséghatékonyabb módja a különféle online csatornák használata – ezek olyan zavarba ejtő változatosságban állnak rendelkezésünkre, hogy nem is könnyű eligazodni közöttük. Ám mielőtt elmerülünk ezek rejtelmeiben, nézzük meg milyen egyéb lehetőségek közül választhatunk!


Az egyik legolcsóbb megoldás a szórólapok terjesztése lehet, akár utcán osztogatva, akár a postaládákba bedobva. Ha ezeken kód ellenében kedvezményeket is kínálunk, akkor a kód felhasználásából azt is megtudhatjuk, mennyire volt sikeres a kampányunk, hány vevőt értünk el ezzel a módszerrel. Az egykoron egyeduralkodó újsághirdetéseket ma már sokkal ritkábban használják a cégek, ráadásul induló vállalkozásnak a legtöbbször drága is lehet. Olcsóbb lehetőségeket kínálnak az ingyenes reklámújságok vagy a helyi (kerületi, városi) újságok. Azt azonban figyelembe kell venni, hogy ez a módszer csak bizonyos termékeknél és bizonyos célcsoportnál működik – huszonéveseket vagy prémium célcsoportot így nem fogunk tudni megszólítani.




HelloBiznisz Szabó Edit Ditte

 
 
 

Hozzászólások


Keress, ha segíthetek digitálisan beszélni!

© 2025 Ditte Digital

bottom of page