Generált valóság? Az AI etikus használata a történetmesélésben
- Edit Szabó
- ápr. 30.
- 1 perc olvasás
A BrandExcellence - The Future of Story konferenciáján elhangzott előadásom tekintheted meg a lenti videón!
A mesterséges intelligencia térhódítása alapjaiban változtatja meg azt, ahogyan történeteket mesélünk – a marketingben, a toborzásban és a munkáltatói márkaépítésben egyaránt. Az AI segítségével pillanatok alatt képesek vagyunk lenyűgöző narratívákat alkotni, személyre szabott üzeneteket küldeni, és komplex adatokat elemzéssel érthetővé tenni. De vajon milyen árat fizetünk ezért a hatékonyságért?
Egy generált világban, ahol egyre nehezebb különbséget tenni a valós és az algoritmusok által írt történetek között, a hitelesség kulcsfontosságú értékké válik. A fiatalabb generációk – legyen szó fogyasztókról vagy munkavállalókról – nemcsak kreatív tartalmakat várnak el, hanem valódi, emberi értékekre és őszinte kapcsolódásra vágynak. De hogyan találhatjuk meg az egyensúlyt a technológia nyújtotta lehetőségek és az emberi történetek ereje között?
Ebben az előadásban feltárjuk az AI által generált tartalmak mögött rejlő etikai kérdéseket, megvizsgáljuk, hogyan befolyásolja mindez a munkáltatói márkaépítést, és gyakorlati tanácsokat adunk arra, hogyan kommunikáljuk transzparensen, mi valódi és mi generált. Mert a jövőben nem az lesz a kérdés, hogy használjunk-e mesterséges intelligenciát, hanem az, hogy képesek vagyunk-e megőrizni hitelességünket egy generált valóságban.
Comments