top of page
  • LinkedIn
  • Spotify
  • Youtube
  • Facebook
Keresés

Generált valóság? Az AI etikus használata a történetmesélésben

  • Szerző képe: Edit Szabó
    Edit Szabó
  • ápr. 30.
  • 1 perc olvasás

A BrandExcellence - The Future of Story konferenciáján elhangzott előadásom tekintheted meg a lenti videón!


A mesterséges intelligencia térhódítása alapjaiban változtatja meg azt, ahogyan történeteket mesélünk – a marketingben, a toborzásban és a munkáltatói márkaépítésben egyaránt. Az AI segítségével pillanatok alatt képesek vagyunk lenyűgöző narratívákat alkotni, személyre szabott üzeneteket küldeni, és komplex adatokat elemzéssel érthetővé tenni. De vajon milyen árat fizetünk ezért a hatékonyságért?


Egy generált világban, ahol egyre nehezebb különbséget tenni a valós és az algoritmusok által írt történetek között, a hitelesség kulcsfontosságú értékké válik. A fiatalabb generációk – legyen szó fogyasztókról vagy munkavállalókról – nemcsak kreatív tartalmakat várnak el, hanem valódi, emberi értékekre és őszinte kapcsolódásra vágynak. De hogyan találhatjuk meg az egyensúlyt a technológia nyújtotta lehetőségek és az emberi történetek ereje között?


Ebben az előadásban feltárjuk az AI által generált tartalmak mögött rejlő etikai kérdéseket, megvizsgáljuk, hogyan befolyásolja mindez a munkáltatói márkaépítést, és gyakorlati tanácsokat adunk arra, hogyan kommunikáljuk transzparensen, mi valódi és mi generált. Mert a jövőben nem az lesz a kérdés, hogy használjunk-e mesterséges intelligenciát, hanem az, hogy képesek vagyunk-e megőrizni hitelességünket egy generált valóságban.



BrandBook Youtube csatornája

Comments


Keress, ha segíthetek digitálisan beszélni!

© 2025 Ditte Digital

bottom of page