Marketing feladat tervező
- Edit Szabó
- ápr. 15.
- 1 perc olvasás
A sikeres marketing kulcsa a jól átgondolt tervezés és a következetes megvalósítás. Ez az útmutató abban segít, hogy strukturáltan és hatékonyan tervezhesd meg a marketing tevékenységeidet, akár éves, de havi szinten mindenképpen.
Az útmutatóban leírt módszerek és eszközök segítenek:
Átláthatóságot teremteni a feladatok között.
Kiemelni a prioritásokat, hogy az erőforrások a legfontosabb tevékenységekre összpontosuljanak.
Egységes rendszerben kezelni a marketing folyamatokat, legyen szó fizetett, saját vagy szerzett csatornákról.
Az útmutató az alábbiakat tartalmazza:
Példák a marketing feladatokra - egy webshop esetén (első fül)
Minta havi terv - marketing tevékenységekre (második fül)
POE modell alapú aktivitások (Paid, Owned, Earned csatornák szerint)
Prioritás, határidő és felelős kijelölése
A konkrét dokumentum itt érhető el egy webshop esetére tervezve:
A teljes útmutató elérhető a Telekom HelloBiznisz oldalán: https://hellobiznisz.telekom.hu/marketing-feladat-tervezo?lifecycle=ALL









Hozzászólások