top of page
  • LinkedIn
  • Spotify
  • Youtube
  • Facebook
Keresés

Marketing feladat tervező

  • Szerző képe: Edit Szabó
    Edit Szabó
  • ápr. 15.
  • 1 perc olvasás

A sikeres marketing kulcsa a jól átgondolt tervezés és a következetes megvalósítás. Ez az útmutató abban segít, hogy strukturáltan és hatékonyan tervezhesd meg a marketing tevékenységeidet, akár éves, de havi szinten mindenképpen.


Az útmutatóban leírt módszerek és eszközök segítenek:

  • Átláthatóságot teremteni a feladatok között.

  • Kiemelni a prioritásokat, hogy az erőforrások a legfontosabb tevékenységekre összpontosuljanak.

  • Egységes rendszerben kezelni⁣ a marketing folyamatokat, legyen szó fizetett, saját vagy szerzett csatornákról.⁣

Az útmutató az alábbiakat tartalmazza:

  • Példák a marketing feladatokra - egy webshop esetén (első fül)

  • Minta havi terv - marketing tevékenységekre (második fül)

  • POE modell alapú aktivitások (Paid, Owned, Earned csatornák szerint)

  • Prioritás, határidő és felelős kijelölése

A konkrét dokumentum itt érhető el egy webshop esetére tervezve:


A teljes útmutató elérhető a Telekom HelloBiznisz oldalán: https://hellobiznisz.telekom.hu/marketing-feladat-tervezo?lifecycle=ALL



ree

 
 
 

Hozzászólások


Keress, ha segíthetek digitálisan beszélni!

© 2025 Ditte Digital

bottom of page