top of page
  • LinkedIn
  • Spotify
  • Youtube
  • Facebook
Keresés

Hogyan szerezz látogatókat és ügyfeleket egy új weboldallal? - HelloBiznisz

  • Szerző képe: Edit Szabó
    Edit Szabó
  • márc. 16.
  • 1 perc olvasás

Egy új weboldal elkészítése hatalmas mérföldkő minden vállalkozás számára, de önmagában nem garantálja a látogatókat és ügyfeleket. Ahhoz, hogy az oldal valóban működjön, és elérje a célközönséget, tudatos stratégiára van szükség. Szabó Edit Ditte digitális marketing szakértő segítségével bemutatjuk az első és legfontosabb lépéseket.


1. Gyors látogatószerzés fizetett hirdetésekkel

„Az egyik leggyorsabb módja a látogatók szerzésének a fizetett hirdetések indítása” – hívta fel a figyelmünket Szabó Edit Ditte digitális marketing szakértő. A Google Ads és a Meta (Facebook, Instagram) hirdetések segítségével célzottan érhetjük el azokat a felhasználókat, akik érdeklődhetnek a termékeink vagy szolgáltatásaink iránt. „Egy jó ismertség-növelő kampánnyal a Metában (Facebook-on), valamint a legfontosabb 5-8 kulcsszóra futtatott hirdetésekkel a Google Ads-en gyorsan és hatékonyan lehet látogatókat szerezni” – fogalmazott Szabó Edit Ditte.

A szakértő szerint a hirdetések nem feltétlenül igényelnek hatalmas költségvetést, de a megfelelő célzás és beállítások elengedhetetlenek a hatékonyság érdekében. Induláskor érdemes először a Meta hirdetésekre fókuszálni, majd néhány hét elteltével kiegészíteni a stratégiát a Google Ads kampányokkal.



Telekom HelloBiznisz Szabó Edit Ditte

 
 
 

Hozzászólások


Keress, ha segíthetek digitálisan beszélni!

© 2025 Ditte Digital

bottom of page