top of page
  • LinkedIn
  • Spotify
  • Youtube
  • Facebook
Keresés

Influenszerek. Mind azok vagyunk? - Digital Hungary

  • Szerző képe: Edit Szabó
    Edit Szabó
  • márc. 16.
  • 1 perc olvasás

A technológiai fejlődés és a demokratizált tartalomkészítési eszközök egyre több ember számára teszik lehetővé, hogy alkotókká, és így influenszerekké váljanak. Ezt a növekedést a fiatalabb generáció is elősegíti, de ők már a hitelességet értékelik, a személyre szabott tartalmakat és a rokonszenves influenszereket. Ennek fényében lehet, hogy lassan mind influenszerekké válunk, vagy éppen már azok is vagyunk?


Indultunk onnan, hogy az elérés volt minden. A tartalom szinte másodlagos volt, hogyha a számok kellően látványosnak bizonyultak. Eljutottunk oda, hogy a tartalom minden, és az is értékes lehet, akit bár kevesen követnek, de követőit nagyobb arányban tudja aktivizálni.Vagy éppen indultunk onnan, hogy egy poszt akár 1,500,000 Ft is lehet, és szinte az sem számított, hogy hány márka szerepel benne párhuzamosan. Eljutottunk oda, hogy a tudatosabb márkák arcokat keresnek, olyanokat akik ön- és márka-azonosak. Az együttműködések pedig nem egy posztra, hanem hosszabban szólnak, a tartalmak elkötelezőbbek és az "eszköz" szofisztikáltabb lett.


Éppen emiatt nem mindegy, hogy milyen influenszer marketing stratégiát választ egy márka.



Influenszerek Szabó Edit Ditte

 
 
 

Hozzászólások


Keress, ha segíthetek digitálisan beszélni!

© 2025 Ditte Digital

bottom of page